Fredag 21 December

08.34

Idag är det sista dagen innan jullovet tar sin början →
Det vill säga skolavslutningsdagen!
Ska cykla till Anna o vara där vid 10 tiden, så går vi till skolan därifrån,
hon bor liksom 2 minuters rask gång från skolan.
Vi ska mötas nere i matsalen för gröt för dom som vill ha.
Sen blir det utdelning av betygen, jag är inte orolig.
Jag har varit borta mycket och det är inte sista terminen- den viktiga terminen,
och jag har trots allt min frikvot som gör att jag kommer in på vilken gymnasieskola jag vill.

Jag har glitter överallt på min händer → så blir det när man har en glitterkalender.
I år har jag faktiskt varit duktig och spelat in julkalendern på tv:en,
men alla avsnitt får inte plats.
Så jag får hoppa över avsnitt 17-22. Lite små dåligt sådär, men vad gör man?

Nu ska jag gå och bädda min säng och packa in pralinasken till min lärare.
Vad är inte fjäsk om praliner?



16.57

Jag tror att vår rektor skiter pengar.
Igår gick kalaset med Timbuktu på över 80 000 kr,
och idag fick vi mössor där det stod "Linne" på, vår skola heter Linnéskolan nämligen.
Jag fick flera Vg faktiskt, trots att jag varit borta mer än 50%.

Imorgon skulle vi egentlig åkt ut till skogen, pappa och jag, och huggit vår julgran-
men han ska åka till farmor istället så det får bli på Söndag.
I år ska vi byta tema på julgranen, det blir en vit och silverklädd kungsgran.
Vi var och köpte nya kulor på Indiska förra helgen. Skit fina!
Det är Milton första jul och alltså hans första julgran →
jag undrar verkligen hur det tar sig. Haha.
Vi har konstaterat att klapparna ska inte läggas under julgranen i år iallafall.





Kommentarer
Postat av: emma

hah pralinera är ett smooth move...:)
var det vit jul sist? jag var faktiskt i malmö då med men jag minns inte riktigt..du har förmodligen rätt :P jamen varför inte? om du skulle vilja kan du nå mig på mail [email protected], kanske lite lättare att prata på det sättet! annars se till att ta hand om dig och få en underbar jul. Glöm inte att knyta ett litet rött band på miltons hals, det brukade jag göra varje jul på min vovve :) kram!

2007-12-21 @ 08:47:54
URL: http://www.dushi.blogg.se
Postat av: sofia

B-vitamin menade jag :) det finns i typ mejeripriodukter, fullkorn, bananer...

2007-12-21 @ 10:16:32
URL: http://dagensmat.blogg.se
Postat av: Sara

Vad menas med att du har en frikvot?

2007-12-21 @ 10:53:05
Postat av: Maya

Sofia- Jaja, okej. då borde jag få rätt bra med b-vitaminer i mig tycker jag. om amn bortser från banan-källan.

Sara- Frikvot betyder att jag har ett läkarintyg där det bl.a står hur länge, vrf, och hur sjuk jag varit... Det ger mig förtur för dom som har te.x mvg i alla ämnen, fast jag har lägre betyg.
Var det vsra nog? "/

2007-12-21 @ 13:57:05
Postat av: sofia

okej :)
Jag hade också avslutningsdag idag, visst är det skönt .)

2007-12-21 @ 14:07:29
URL: http://dagensmat.blogg.se
Postat av: sofia

jepp, jag går sam-ekonomi / media på ett gymnasium i stockholm :) vet du vad du ska välja?

2007-12-21 @ 16:01:18
URL: http://dagensmat.blogg.se
Postat av: carolina

vad duktig du är :) men att du ens går dit tycker jag är värt en stjärna extra :)

2007-12-21 @ 17:23:48
URL: http://annacarolinas.blogg.se
Postat av: Maya

Sofia- Sam/sam .

carolina- Går vart då? Till skolan? En stjärna? varför?

2007-12-21 @ 18:34:34
Postat av: carolina

till skolabn :)

2007-12-21 @ 18:52:32
URL: http://annacarolinas.blogg.se
Postat av: emma

min hund lyfte alltid benet mot granen när han var valp...ganska naturlig reaktion visserligen..:P very fresch.

2007-12-21 @ 19:08:42
URL: http://www.dushi.blogg.se
Postat av: Anna

Såg faktiskt denna :) Tänk om man själv kunde på ha landelt ingenting? Skulle inte det vara något att drömma om? :)
Hoppas kvällen varit bra!

2007-12-21 @ 22:44:23
URL: http://annasjogren.blogg.se
Postat av: Carro

Ack så härligt med lov och skönt att du fick bra betyg .. Jag har Anorexia och har varit inlagd på en öppen psykavdelning som tydligen är det enda stället i Sundsvall som kan hjälpa till med ätstörningar. Det var verkligen vad jag behövde för att orka/börja kämpa. Hur mår du nu ? kram

2007-12-21 @ 22:46:29
URL: http://acmd.blogg.se
Postat av: Maya

Emma- Yes, very fresch! ;)

Anna- ja, jag älskar Johnny Depp. Men jag skulle nog valt att växa upp ändå, inte föralltid vara barn.

Carro- Jag hejar på dig.
Med mig är dte "helt okej bra", kämpar på...
Ja, man kan verkligen behöva en hård nuff!

2007-12-22 @ 08:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0