Tisdag 25 December

18.48

Julafton var sammanfattande "Väl Godkänd". ♥
Saknade min farmor, kusin och moster lite grann...

Gästerna kom vid 15.00 , innan dom kom hade jag hunnit med att -
rasta hunden ordentligt i skogen och
cykla hem till Anna för byte av julklappar.

När gästerna kom blev det  sill,kavirar, ägg, ål, lax och sånt som barn kanske är så förtjusta i?
Bland dom barnen även jag- så det blev Kalle Anka istället. Hehe.
Efter ett tag blev det liksom "riktigt" julbord.
Gästerna begav sig till hotellet som ligger ca 30 minuters
promenix från vårt hus nån gång vid 23 tiden.

Jag fick verkligen underbara julklappar →
Sammanlagt 1800 kr på H&M, 500 kr på Mobilia,
500 kr till Ipod Nano (kommer den 27 dec,betalar halva själv),
säsong 5 o 6 av Gilmore Girls, Bok 4 av "Systrar i jeans",
M.I.G -frågesportsspel, 1 blus, 1 mössa, pandoraberlock,
1 timmes make up rådgivning på The Body Shop, 1 muminmugg, bh, trosor.

     

Känns som att jag får mer för att jag varit sjuk o så...
Hoppas ni alla fick fina julklappar!


Imorse vaknade jag och gick ut med hunden →
När jag kom hem fick jag en enorm ångest attack - som jag inte har fått på typ 1 år.
Mamma o pappa hjälpte mig enormt där- tacktack! ♥
Så efter några timmars gråtande blev allt bra igen- det är bara att vänta ut det liksom.
Attacken stiger inte i all evighet - den vänder någon gång.
Fy fan vad jobbigt det är , och man blir trött också. Jisses!
Men nu är jag på bra humör igen- varit det hela eftermiddagen.


Nu ska jag o Milton gå en kvällis.







Kommentarer
Postat av: sofia

vad trevligt det låter :) allt utom ångestattacken :/ men bra att du har stöttande föräldrar, det är värdefullt!

2007-12-25 @ 19:44:21
URL: http://dagensmat.blogg.se
Postat av: sofia

Det är gott! :) kanske inte sitta och vräka i sig som en påse smågodis direkt, men ett par bitar är mumma ;)

2007-12-26 @ 10:25:51
URL: http://dagensmat.blogg.se
Postat av: Maya

Sofia- Nej, attacken var inte trevlug, men kanske nödvänlig?
Ja, kanske. Får testa nån gång, nästa jul kanske..?

2007-12-26 @ 16:17:39
Postat av: Moa

Vad mysigt det lät. Milton är ett jättefint namn, det ska jag döpa min son till (om det kommer någon nångång) :-)

2007-12-27 @ 10:40:43
URL: http://moamittilivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0