Mr Veterinär

GodMorgens alla!
Hoppas allt är bra med er?
Om en stund står det veterinär på schemat,
lilla vovvsen har kämpat på bra måste jag säga - Gó och glá igen.
Igår låg vi och solade på gräsmattan och jag fick hans mage som huvudkudde,
han luktade skit gott, precis som när vi fick hem honom - varm och go!

Tittade på ett resreportage igår om New York.
Vi ska åka dit nästa sommar nämligen, när mamma fyller 0 siffrigt -
långt kvar men vi bestämde det för typ 2 år sedan så vi skulle kunna
ha ett litet konto som det skuttar in pengar på varje månad.

Nu ska jag klunka sista skvätten mango-te och sedan bege mig!



Kommentarer
Postat av: mats

New York är kul. Jag har varit där ett par gånger och det ska upplevas!

2008-04-25 @ 12:30:55
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: mats

Kommer inte ihåg exakt, det var hos en kompis på Manhattan (29 våningen haha), tror det var nära Central Park. Har inte varit där på 10 år nu!
Jag var uppe i World Trade Center innan dom rasade!!!

2008-04-25 @ 14:21:32
URL: http://matspalats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0