Torsdag 14 Februari

09.07

Tro nu inte att jag kom iväg på hundkursen, varför skulle jag det?
Denna gången var det faktiskt inte mitt fel kan jag lova utan Miltons i egen hög person!
Då ska vi se, spola tillbaka tiden lite då -
Tisdag eftermiddag vid 4-tiden var jag och Milton ute på en promenix,
jag tog fina foton på honom och vi masade oss fram på gångbanan.
Då möter vi en liten dvärgschnauser och jag markerar att vi inte ska hälsa på varandra
och fortsätter gå förbi, då släpper hon fram sin hund ändå- Tack liksom!
Milton snurrar först kopplet runt mina knän för att sedan kasta sig fram,
vilket leder till att jag ramlar baklänges med huvudet före i asfalten. Jag svimmar.
Några minuter senare vaknar jag av att en tant sitter och slår mig i ansiktet för att jag ska vakna,jag ser ingenting, allt är helt svart. Jag får åka till akuten och kräker ner typ hela ambulansen och hela UmasAkuten - mycket trevligt!
Sen händer det en massa saker som jag inte riktigt kommer ihåg men jag hamnade slutligen på Kirurgiska-avdelningen.
De trodde att jag hade fått en blödning i hjärnan men det slapp jag.
Det var det jävligaste dygnet i hela mitt liv, fyllt av illamående, kräk,
frossa, och en huvudvärk som inte var av denna värld.
Sjuksköterskor som kom och rev mig under fötterna för att se så att jag levde och reagerade. Fy Fan!
Kom hem igår - sent på eftermiddagen, kan säga att jag var ganska hungrig då,
jag är ju dels van att äta 6 gånger om dagen
och jag hade liksom inte fått behålla någon mat som jag hade försökt stoppa i mig -
så vi handlade nybakade bullar och gick hem och fikade !
Idag mår jag lite bättre igen, har fortfarande ont i huvudet och är lite yr -
så jag måste stanna hemma.

Jag måste säga att jag är rätt duktig på att ta vara på våra inbetalade skattepengar! Haha! ♥

image58

Här har ni en bild på den skyldiga. ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

Naaaw så sööööt!! :)

2008-02-14 @ 09:09:44
URL: http://camillini.blogg.se/
Postat av: Mats

Det låter som en ordentlig hjärnskakning. Men man kan ju inte annat än att älska sina djur även när dom råkar ställa till det. Tur att det slutade väl till slut även om din dag inte var så rolig.
Hoppas du orkar gå ut en runda i det fina vädret. Allahjärtanskram (även till Milton då...)

2008-02-14 @ 09:21:41
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Jonna

söt!

2008-02-14 @ 09:32:42
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Mats

Svar: Lika bra att se det som en "vanlig" dag :) När du blir frisk är jag rätt säker på att du får uppleva många dagar tillsammans med någon. Men som du säkert vet innebär det ju inte att alla dagar blir bättre för det! Därför ska man ju ta vara på alla dagar - och Milton!

2008-02-14 @ 09:38:35
Postat av: Camilla

Jodå såklart jag läste texten!! Men jag tycker han var så söt trots hans galna upptåg men jag hoppas verkligen att du mår bättre. För det lät skrämmande ta hand om dig ordentligt!! Kämparkramar!!

2008-02-14 @ 09:39:40
URL: http://camillini.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag tycker mer det var kärringens fel. Så sjukt störande med folk som vill att man ska hejja på deras hundar fast man markerar NEJ ! Hoppas du mår bättre och att du förlåter Milton ;) Ha en bra alla hjärtans dag du också .. KRAM

2008-02-14 @ 12:08:45
URL: http://acmd.blogg.se
Postat av: Milla

OJ stackare!! Tur att det inte var någon blödning trots allt!

2008-02-14 @ 16:06:50
Postat av: sofia

aj din stackare :( att slå huvudet i stenen lät otäckt. Hoppas det känns bättre nu :)

2008-02-14 @ 19:51:20
URL: http://dagensmat.blogg.se
Postat av: sofia

Nej precis...Men det var ju tur för dig att det inte var värre i alla fall!

2008-02-15 @ 13:33:00
URL: http://dagensmat.blogg.se
Postat av: Nilla

Ja tänk om folk kunde respektera mer vad man säger ..nej inte släppa fram hunden puckon jag blir så arg..jag har själv en stor hund och en del människor frågar får de hälsa så säger man nej men jag tror inte att de förstår ett nej...suck hoppas att du mår bättre....

2008-02-16 @ 13:05:52
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Hanna

Fan va dumt av henne!
stackare, de måste gjort SKIT ont! men bra att de inte va nån blödning!

2008-02-16 @ 21:08:09
Postat av: Maya

Hanna- ja, tur det.

2008-02-17 @ 13:56:44
Postat av: Emelie

Oj oj oj. Vilken otur! Hoppas att du inte fick några men! Men gud så söt han var Milton. Ser så himla valpig ut också. ^^

2008-02-24 @ 22:24:10
URL: http://pancaakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0