Torsdag 3 Januari

11.36

Igår var en dag som jag spenderade i ett zombie liknande tillstånd.
Feber, illamående, halsont, huvudvärk, yrsel....
Nej, inte så trevligt. Jag försökte att fokusera på tv:en lite då och då under dagen.

Men jag vaknade idag utan feber i alla fall.
Och i själva kroppen känns det bättre, fast den nervösa känsla som alltid
kommer innan ett möte på sjukhuset har infunnit sig.
Så Ja, idag ska jag till min sagoberättande kontaktperson →
(jag funderar starkt på att byta till Lunds äts-team istället, men det
är ju en bit till att åka vilket mamma o pappa inte är så glada för,
dessutom så tror jag inte att vi behöver det så länge till)
och efter det ska jag till frisören, vilket är välbehövligt kan jag lova!
Men jag ska nog bara klippa topparna och fixa till sneluggen lite.

Jag fick skjuts av mamma till Limhamn innan för att att kunna hämta ut
en laddning av Komplett Näring. Den var jävligt tung må jag säga.

Här snöar det faktiskt nu, och det är x antal minus grader ute.
Fast det är sånna där fjuttiga flingor, mer som stoft, så det lägger sig liksom inte.



image24


21.43

Dumma frisör.
Luggen blev helt konstig, kort och för sne.
Nej, inge nöjd alls - det är ju tur att det växer ut igen!

Mötet gick sådär, eller bra för att vara henne i alla fall.
Det var 14 grader på sjukhuset! 14 grader!
Precis som att dom tänker att - nej, vi fixar inte värmen för
alla där är redan psykiskt sjuka?? Eller Vad?

Jag hoppas att morgondagen bjuder på nåt trevligt.
Än så länge har jag inget planerat.






Kommentarer
Postat av: Moa

Vilken fin bild på dig! :-)

2008-01-03 @ 11:57:29
URL: http://moamittilivet.blogspot.com
Postat av: Mats

Skönt att du är feberfri. Hoppas allt går bra i morgon och att vi får lite bättre väder också...

2008-01-03 @ 15:06:49
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Maya

Moa- Önskar att jag kunde hålla med dig där. haha

Mats- ja, rätt så skönt du.
Går bra imorgon? Imorgon?

2008-01-03 @ 18:36:36
Postat av: Mats

Förvillad som vanligt... jag vet inte vad jag hade fått för mig. Läst fel eller nåt.

2008-01-03 @ 22:17:18
Postat av: carolina

bra inställning, klart håret växer ut! ibland behöver man ju också någon dag på sig för att liksom vänja sig med en ny frisyr :)

2008-01-04 @ 05:43:46
URL: http://annacarolinas.blogg.se
Postat av: Maya

Mats- jaha, okej.

Carolina- Ja, men det är inte snyggt med för kort snelugg.

2008-01-04 @ 08:36:03
URL: http://mayahitodit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0