27/5

dagens låt: Barbara Ann - Beach Boys
dagens klädsel: långt linne, kofta, shorts
dagens skor: svarta ballerina
dagens frisyr: ny duschat rufs?
dagens mat: frukost å lunch
dagens händelse: Bladinskolan ringde
dagens planer: avklarade, slapp återstår
dagens vill ha: ny hjärna
dagens saknad: Anna
dagens tråkigaste: tidningen

dagens dummaste: osthyvlen
dagens finaste: solskenet
dagens köp: ost å te 

dagens mående: Halvbra
dagens äckligaste: Hugh Grant

dagens sötaste: Farmor

dagens komplimang:  "Du är det sötaste jag sett detta året" från Josefin
dagens lycka: Känslan av att jag klarar det!
dagens kärlek: Barnbidraget
dagens stora bilresa:  Ingen
dagens dryck: te
dagens telefonsamtal: Farmor

dagens bästa: Mamma å Maya kväll

dagens känsla: Kurvig?


Kommentarer
Postat av: Ebba

bra låt det där!

2008-05-27 @ 16:02:28
URL: http://ebbloggen.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag saknar dig din bajsunge

2008-05-27 @ 19:57:58
Postat av: Anna

Jag saknar dig din bajsunge

2008-05-27 @ 19:58:28
Postat av: en mamma

Om det vore en sådan koll skolsköterskan ska göra så borde ju hela klassen bli kallad eftersom igen har varit där sedan 7:an eller hur?Hoppas du haft en bra dag. Kram

2008-05-28 @ 16:43:17
Postat av: maria

Tack så mkt :) Ne, det är min frissa som har gjort den !

2008-05-28 @ 18:14:30
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: Hanna

Jag har tyvärr inget svar på den frågan. Man får väl helt enkelt tampas med de där tankarna ett tag framöver. Kanske att de lättar så småningom? Om andra har klarat att bli fria, så måste väl vi kunna det också?! Eller hur?!?! Kämpa på vännen!!

kramar till dig

2008-05-29 @ 19:01:14
URL: http://havskristall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0